tisdag 21 april 2015

Presentpåsar och fler marknader på gång........

Idag har jag varit ledig, så förutom allt nyttigt som måste göras (städa, tvätta, handla, laga mat) så har en stor del av dagen tillbringats i pysselrummet. Håller just nu på med ett gäng presentpåsar innehållande servetter, blockljus och en tändsticksask. Dessa är väldigt trevliga att ge bort om man t.ex. är bortbjuden på middag, istället för blommor eller en flaska vin.

Bjuder här på en bild från mitt pysselbord idag:


Och här är två färdiga presentpåsar:


Nu har jag även fått klart med ytterligare en marknad, så den 9 maj hittar ni mig och mina saker på vårmarknaden i Skönsberg. Så nu känns det som att mina dygn fram tills dess skulle behöva vara mer än 24 timmar. Men det är väl bara att göra det bästa av situation och kanske försöka planera sin tid lite bättre och framförallt prioritera rätt. 

Kram Charlotte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar