torsdag 29 oktober 2015

Örhängen av julgranskulor

Nu börjar julen och alla julmarknader att närma sig med stormsteg. Så idag tänkte jag bjuda på en bild med örhängen av små julgranskulor. 
Den söta granen som dom hänger på har min sambo snickrat åt mig och den kommer att att passa så bra på mina marknadsbord framöver.


Här hemma är det kreativt skapande nästan dygnet runt som gäller nu för att hinna med allt. I år har jag valt att lägga min semester i slutet på november och början på december så att jag ska kunna vara med på så många julmarknader som möjligt.
I dagsläget så kommer ni att hitta mig på följande julmarknader:

7 nov Julmässa i stadshuset i Sundsvall
21 nov Julmarknad i Skönsbergs folketshus
22 nov Julmarknad i Kovland
 29 nov Julskyltning i stan, Sundsvall

Sen väntar jag svar från Norra Berget som är 5-6 dec. Jag hoppas även kunna hitta några marknader helgen den 12-13 dec. Så är det någon som vet av någon marknad då, så tipsa mig gärna.

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar