tisdag 13 oktober 2015

Shopping

För ett par veckor sen var jag till Ullared för lite shopping och jag kan säga att jag gjorde en hel del fynd. Det blev både kläder, saker till hemmet, diverse julklappar och en hel del pyssel. 
Det jag tänkte visa i bloggen idag är ett par saker som jag ska använda till kommande julmarknader.

Jag köpte en hel del servetter som ska läggas i presentpåsar med matchande blockljus och tändsticksaskar.


Sen fick jag även tag i många fina breda spetsar som ska pryda mina ljusstakar, som säljs i set om tre.


I helgen som var, så var jag och min sambo en tur till Stockholm och på vägen hem stannade vi till i Barkarby på Stockholm Quality Outlet och där lyckades jag fynda lite tyger. Jag köpte dessa hos Linum och dom ska bli ljuspåsar. Jag blev så inspirerad av dom nya tygerna att jag bara ville börja sy på en gång, så igår åkte symaskinen fram och tillverkningen av ljuspåsar har börjat.


Kommer att lägga ut bilder på ljuspåsarna så fort dom är klar.

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar