söndag 6 december 2015

Julmarknad på Norra Berget

Då var julmarknaden på Norra Berget över för i år. Jag vill tacka alla nya och gamla kunder, vänner och bekanta som har besökt oss under helgen!
Jag gillar verkligen den julmarknaden, den är både mysig och trevlig och den gör att man får lite julkänsla också då norra berget är en plats med många gamla hus och har en mysig gammaldags miljö. Det ända man hade kunnat önskat var lite härligt vit julsnö.

Här kommer en bild från helgens marknadstält. I år valde jag att ha 6 meter, så jag kunde ta med båda tälten och verkligen få plats med hela mitt sortiment.


Lite örhängen i form av julgranskulor...


 ... och här är två närbilder på några saker från mina bord...



Önskar er alla en fortsatt trevlig 2:a advent!

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar