onsdag 2 december 2015

Nya tavlor igen

Vill börja med att tacka alla som besökte oss på julskyltningen i stenstan i söndags. 
Tyvärr så har jag inga bilder att visa, då jag helt enkelt glömde bort att knäppa några (jag får skylla på stress och att jag inte var riktigt pigg och kry).

Så istället visar jag några tavlor som jag hade gjort till marknaden i söndags. 
Några finns kvar och kommer att följa med till julmarknaden på Norra i helgen och några såldes i söndags. 
Imorgon ska det göras flera och då tror jag även att det blir några på temat jul.


Bjuder på en liten bonusbild av min glöggbricka som står på våran köksbänk. 
Jag hoppas ni alla där ute njuter av advent och allt julmys, mängder med pyssel och annat julstök. 


På tal om julmys så imorgon kväll är det dags att bänka sig framför tv:n och få ännu mera julinspiration med massor av tips och idéer för då börjar Jul med Ernst. Jag brukar säga till min sambo varje år att när Ernst program börjar på tv då blir det jul på riktigt (eller sommar för den delen också när sommar med Ernst sänds).

 Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar